sobota, 29 października 2016

Prorok Miesięczny ~ Październik

Tak jak wspominałam, będą pojawiać się tu miesięczniki. Tak więc nie przedłużając,ZACZYNAJMY ! :)

1.W tym miesiącu moją ulubioną książką jest jakżeby inaczej "Harry Potter i Więzień Azkabanu"

2.Ulubioną piosenką natomiast Lukas Graham " Better than Yourself". Zakochałam się w tej piosence gdy oglądałam filmik o Jamesie i Syriuszu na Yt.

3.Ulubioną grą jest "BatteField" czy jako$ tak. Natomiast jest to gra oparta na I Wojnie Światowej. Naprawde zakochałam się w tej grze.

4.Ulubionym Serialem jest American Horror Story.Xd Nadal nie wiemco co tam chodzi.

5. Ulubionym youtuberem jest Rezi ❤. Za to że nagrał gierkę z podpunktu 3.

6.Uluniony ciuszek to biała koszula w kotwice z Sinsay'a.

Dziękuje za uwagę i życzę dobranoc ponieważ oficjalnie jest 00:23. Do różdzki ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz