sobota, 29 października 2016

It's Me!😀❤

Jak po tytule bądź, nie możecie się dowiedzeć że ten post jest przeznaczony mojej osobie.
Pod spodem napisze 10 ciekawostek, o mnie,
5 rzeczy które lubię, i 5 rzeczy których nienawidze. Zapraszam do czytania! :)

O Mnie 🌚👸👋
1. Moje pełne imię i nazwisko to Alicja Jasińska.
2.Mieszkam w Radomiu- dla mnie to wieś. Nie polecam.
3. Mam 5 rodzeństwa.(beze mnie)
4.Mam psa Mikusia 🐶🐶
5.Jestem Potterhead od około 6 miesięcy.
6.Lubię zwierzęta.
7.Kocham emotikonki.😀🍺👬❤🙋😀❤😀
8.Chce być weterynarzem
9.Jestem w klasie angielskiej
10.chodzę do 6 klasy.

5 rzeczy/osób które kocham❤❤🍀

1.Draco Malfoy
2.Syriusz Black
3.Huncwoci
4.Śmierciożery
5.ksiązki z gatunku fantastyki.

5 rzeczy/osób których nienawidze 👎👎
1.Zakon Feniksa
2.Dumbledore
3.wróżbiarstwo
4.Puchoni i Krukoni
5.mugole

Na dziś to tyle. Dzięki. Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz